Pesquisar neste blogue

sábado, 5 de novembro de 2016

sunha kordadu

Sunha kordadu

Fladu ma sunha e mintira,
Ma tem mintira ki é sonhu;
Sim! Nen tudu ki ta fladu
E sonhu ki sunhadu;

Mas ta fladu ma sunhadu;
Mintira di verdadi ki kontadu
Sem kontisi um sonhu na sonu
So pamodi dizejadu sunha'l kordadu.

De dia, oras ki n ta kotadu
Modi ki N sunhadu ku el
Ami n ta obi, kuriosa
Pamodi gana obi Kel sonhu,
Seja mintira ou verdadi;

N ta kre obi-l pa n sunha,
Kordadu ou na sonu
Ku kuza ki fladu ma sunhadu ku mi:
Kuazi senpri ta fladu m’é sonhu di amor
O ma mi e amor di un sonhu!

Si kre sonhu di mintira
N kre obi-l, pa n xinti
Kel sensasan sábi dentu’l mi
Ki mi propi n ta kre sunha-l.

Ami propi dja N kre
Ki mintira bira diseju di tem mi,
Ki sunha ku mi bira un verdadi,
ki ta insisti sima agu ki ta bati na pedra dura ti ki fura!

N kre sin, ki N fladu amor
Mesmu ki for amor di mintirinha:
Un seta podi atinji korasan di nos dos!

Un sonhu di amor rakontadu
Forti sábi si ta rivivedu
Na un amor di sertu mé.

Amália Faustino, 2016, 4 di novembru

Sem comentários:

Enviar um comentário